Δευτέρα, 1 Φεβρουαρίου 2010

ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΨΕΜΑ( STAVRIANNA )

ΠΕΣ ΜΟΥ ΕΝΑ ΨΕΜΑ

Μέσα στον κόσμο μου γυρίζεις διαρκώς
μ΄ ένα φιλί σου τις πληγές μου ν΄απαλύνεις
θέλεις τη θλίψη ν΄αποφύγεις, αλλά πώς
κάτι σε τρώει κατά βάθος, μα το κρύβεις

Κείνος ο πόνος που τρυπώνει στην καρδιά
χτυπάει το στόχο και λουφάζει σα τον κλέφτη
εγώ είμ΄ εδώ, μου ψιθυρίζει μυστικά
όσο μπορώ τον διώχνω κι όλο μου ξεφεύγει

Και να, λοιπόν, που τώρα πρέπει στα κρυφά
όλους τους φόβους σα μωρά να νανουρίσω
μήπως τις μέρες μας αλύπητα μαυρίσω
και γίνουν σύννεφα και μπόρες ξαφνικά

Κι αν κάποιο δάκρυ με προδώσει μια νυχτιά
δεν είναι τίποτα, μη δίνεις σημασία,
κάτι στο βλέμμα τριγυρνά σαν οπτασία
Πες μου ένα ψέμα, πως θα πάν΄ όλα καλά…


http://greekmusic.ning.com/profiles/blogs/pes-moy-ena-psema 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου